KTO SOM?

Žena. Dievča. Človek.
Som človek, ktorý hľadá pokoj v starostiach, rozvahu v hneve, nádej v sklamaní, lásku v živote. Som človek, ktorý túži po slobode, ktorá nám bola ukradnutá; po pravde, ktorá nám bola zamlčaná; po láske, ktorá je v dnešnej dobe preceňovaná; po úprimnosti, ktorá je vzácna.
Som človek, ktorý sa snaží vidieť pohár poloplný, nie poloprázdny. Aj keď mi do cesty prichádza mnoho prekážok, snažím sa ich prekonať a ísť smerom, ktorým ma vedie moje srdce. Som človek, ktorý sa plne oddáva svojim citom, a tak v šťastí žiarim radosťou, v smútku sa zmáčam v slzách, v láske sa zmietam v rozkoši, v hneve sa mračím na čele.

Som človek vychutnávač. Vychutnávač času, vychutnávač okamihov, vychutnávač jedla, vychutnávač všetkého krásneho, čo moje oči uzrú. Milujem tiché večery, kedy sedím pri praskajúcom ohni a vnímam len to ticho navôkol. Milujem uponáhľané dni, kedy sa od rána do večera nezastavím a do postele sa ukladám polomŕtva. Milujem ten kontrast života, tú nevinnú krásu okolo, tú nepredvídateľnosť osudu, tú premenlivosť času. Milujem každý jeden okamih, aj ten, ktorý sa mi na prvý pohľad nezdá vábny. No aj napriek tomu po čase zistím, že bol krásny.

Motto „Nepatrné veci? Nepatrné chvíle? Vôbec nie sú nepatrné.“

Komentáre